Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
April 15, 2012
Image Size
166 KB
Resolution
732×493
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
598
Favourites
29 (who?)
Comments
58
Downloads
10
×
omg guys by BrookeCanDraw omg guys by BrookeCanDraw
:icontearplz:

i can't draw spyro...
Add a Comment:
 
:iconnever-ending-donkey:
Never-Ending-Donkey Featured By Owner Apr 23, 2012
BAAAAAAAW U ROONED RAINBOW DASHS GUD NAAAAAAAAAAME!

Seriously, though, this is cute.
Reply
:iconwecato:
wecato Featured By Owner Apr 19, 2012
:iconmbisonyesplz:
Reply
:iconscrap-goblin:
Scrap-Goblin Featured By Owner Apr 18, 2012
Maybe try drawing him more like Spike? c:
Reply
:iconfilibusterdeluxe:
filibusterdeluxe Featured By Owner Apr 18, 2012  Hobbyist General Artist
Somewhere there is 34 of this. Maybe.
Reply
:iconperrcy:
Perrcy Featured By Owner Apr 18, 2012  Student General Artist
Haha Spyro tards are mad.

...I would ship this. :3
Reply
:icondarkjanet:
DarkJanet Featured By Owner Apr 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
That's great.
Reply
:icontimetravelingechidna:
Yeah, it'd totally happen.

Plus, Spyro's already known to have a thing for chicks with hooves.
Reply
:iconbrookecandraw:
BrookeCanDraw Featured By Owner Apr 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol Elora.
Reply
:icontimetravelingechidna:
Exactly!

No, but seriously, in a crossover between Classic Spyro and FiM, Spyro and Dashie is totally the secondary shipping. Trixie and Ripto is number 1. And Pinkie and Agent 9 is number 3.
Reply
:iconbrookecandraw:
BrookeCanDraw Featured By Owner Apr 19, 2012  Hobbyist Digital Artist
Pinkie and Agent 9 omg that would be cute.
Reply
:icontimetravelingechidna:
And would work considering their similar personalities.
Reply
:iconbojjob:
bojjob Featured By Owner Apr 17, 2012  Hobbyist General Artist
:iconwhywouldyoudothatplz:
Reply
:iconataya970:
Ataya970 Featured By Owner Apr 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
FUCK YEAH
Reply
:iconmoshata:
Moshata Featured By Owner Apr 16, 2012  Student Traditional Artist
LOLOL the comments IMA SHIP THIS now myself.
Reply
:iconbrookecandraw:
BrookeCanDraw Featured By Owner Apr 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
R-really...?
I'm not alone anymore... :icontearplz: xD jk
Reply
:iconmoshata:
Moshata Featured By Owner Apr 16, 2012  Student Traditional Artist
It's actually a decent crossover pairing, and I don't see those too often, IMHO.
I think they are pretty good together.
Reply
:iconbrookecandraw:
BrookeCanDraw Featured By Owner Apr 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol I want to draw like a thousand pics of them but I need to slow down on submissions xD
Reply
:iconsapteradragon:
sapteradragon Featured By Owner Apr 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
gr
Reply
:iconbrookecandraw:
BrookeCanDraw Featured By Owner Apr 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
Gee I knew Spyro tards were going to come attack me.
Reply
:iconsapteradragon:
sapteradragon Featured By Owner Apr 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
no :) of course not whay to attack you haha you ARE FUNY :iconhahaplz:
Reply
:iconsapteradragon:
sapteradragon Featured By Owner Apr 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
spyro dont love raimbow dash :icongrrplz:
Reply
:iconkingdomkira:
KingdomKira Featured By Owner Apr 16, 2012  Student General Artist
thanks for ruining spyro's good name :/
Reply
:icontimetravelingechidna:
Activision and Vivendi already took care of that.
Reply
:iconkingdomkira:
KingdomKira Featured By Owner Apr 18, 2012  Student General Artist
huh? :XD:
Reply
:icontimetravelingechidna:
Ruining Spyro's good name, of course.
Reply
:iconfurfag-starreh:
Furfag-Starreh Featured By Owner Apr 19, 2012  Professional Digital Artist
"OMFG SOMEONE MADE A GAME OF SPYRO AND I DIDN'T LIKE IT SO IT RUINED IT!!"
Srsly.
Reply
:icontimetravelingechidna:
More like completely changed the character and gameplay, ignoring everything previously established, but hey, at least when they fucked over the Legend fans, they brought Cynder back in Skylanders - with boobs - as a sorry gift.
Reply
:iconfurfag-starreh:
Furfag-Starreh Featured By Owner Apr 20, 2012  Professional Digital Artist
wtf? Stop getting butthurt because YOU didn't get a game YOU wanted, remember, Activision cant please everyone.
Dude, spyro's gonna change just about every year.
"OMG LYK CYNDER HAS BOOBS!! >:C"
I lol'd.
I honestly think that Cynder with boobs gives her a more feminine look, she looks better WITH them.
As for you, you're probably like "BOOBS ARE NASTY".
LOOL.
Reply
:icontimetravelingechidna:
Let's look at other game series - even one of the series that's most universally argued about. Sonic.

Is Sonic still about speed? Is it still focused on Sonic the Hedgehog? Yep. Heck, the times they tried to make it be about Shadow to "please the fanbase" - that is to say, the fanbase that walked into a game store and decided "lawl sawnik shuld has gun" - everyone hated it. Is Pokémon still about training Pokémon? Yep. None of the side games in the Pokémon franchise are anywhere near as popular as the main ones.

Spyro shouldn't change "just about every year". There's no point in calling it a game series if it's not gonna be consistent in anything but the color and species of its protagonist. Because that's just about the only thing it is consistent in anymore... not that Spyro is even the protagonist in Skylanders - he's just included these days to sell merchandise because his name's recognizable.

As for my stance on boobs, I actually find them to be quite wonderful. However, you and I both know exactly what audience Cynder's are aimed at.
Reply
(1 Reply)
:iconkingdomkira:
KingdomKira Featured By Owner Apr 19, 2012  Student General Artist
I'm not even going to ask
Reply
:icontimetravelingechidna:
Last good Spyro game was Year of the Dragon. After that, the developers changed once a game, sometimes twice a game, and the series went completely down the toilet.
Reply
:iconkingdomkira:
KingdomKira Featured By Owner Apr 20, 2012  Student General Artist
well that's what you think.
but i'm a true spyro fan and love all the games.
he's not ruined.
Reply
:icontimetravelingechidna:
Play Spyro 1. Play Skylanders. Only similarity is that there's a purple dragon you control.
Reply
(1 Reply)
:iconmoshata:
Moshata Featured By Owner Apr 16, 2012  Student Traditional Artist
It was already ruined.
Reply
:iconkingdomkira:
KingdomKira Featured By Owner Apr 16, 2012  Student General Artist
eyup
Reply
:iconnikki-kat:
Nikki-Kat Featured By Owner Apr 16, 2012  Student Artisan Crafter
Agreed ._.
Reply
:iconkingdomkira:
KingdomKira Featured By Owner Apr 16, 2012  Student General Artist
fineally, someone who agrees -n-
Reply
:iconnikki-kat:
Nikki-Kat Featured By Owner Apr 16, 2012  Student Artisan Crafter
I think they shouldn't of mixed the two. -.-
Reply
:iconkingdomkira:
KingdomKira Featured By Owner Apr 16, 2012  Student General Artist
indeed -.-
Reply
:iconkingdomkira:
KingdomKira Featured By Owner Apr 16, 2012  Student General Artist
NO ._.
Reply
:iconnever-ending-donkey:
Never-Ending-Donkey Featured By Owner Apr 23, 2012
I'm going to ship this just to annoy you.
Reply
:iconkingdomkira:
KingdomKira Featured By Owner Apr 27, 2012  Student General Artist
ok, go do it? :shrug:
not going to harm me.
plus me and that person have already sorted things.
get with it :p
Reply
:iconnever-ending-donkey:
Never-Ending-Donkey Featured By Owner Apr 27, 2012
Yeah, there's something called "public comments." I had no way of knowing what happened beyond whatever fanwank happened in the comment section. "Get with it"? I can't see private exchanges.
Reply
:iconkingdomkira:
KingdomKira Featured By Owner Apr 27, 2012  Student General Artist
oh ok.
Well i know what i said was wrong at the time.
I suppose i had a bad day and went a little over board.
I don't mind, ship whatever you want,
like whatever you want, and they can to.
we already sorted things and..yeah.
I'm sorry :icongetwellsoonplz: ^n^
Reply
:iconnever-ending-donkey:
Never-Ending-Donkey Featured By Owner Apr 27, 2012
It's okay. This pic was a recent add to one of the groups I'm in. I guess I should have figured that exchange was pretty old.
Reply
:icondarthwill3:
DarthWill3 Featured By Owner Apr 15, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Aw...
Reply
:icondale2489795:
Dale2489795 Featured By Owner Apr 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
cute
Reply
Add a Comment: